Wie :)

Håll tummarna nu!! ( eller nästa onsdag haha). Ska träffa Adecco då :) Klockan tio är min tid att visa att jag är rätt för dom eller nåt spnt iaf... haha.
Jag hoppas verkligen att han har något jobb för mig.... Älskar att jobba på Finax men vill heslt slippa Santa Maria... och helst av allt vil jag ha ett mer regelbundet jobb...

Igår orkade jag inte skriva här.... Jobbade natten mellan må-tis, internet strulade om fan tills det la ner helt och hållet vid 23-tiden. Jävla skit 3!! Som tur är så försvinner det i början av juni. Så då får man ha Johans telenor istället när man jobbar natten. Sen var jag inte på toppenhumör igår...
Gjorde lite chokladbollar iaf :) Blev sängen tidigt för älsklingen var supertrött (han har lite svårt att sova när jag inte är hemma). Så han somna som en stock och jag kollade film :)

Idag har jag som sagt pratat med Adecco :) Skum kille.... Ena stunden låter han väldigt uttråkad men sen när man talar om att man jobbat inom produktion tidigare så skiftar han humör fort till lite trevligare haha.

Vad har jag mer gjort.... Jag har klippt min kusin och min moster :) Lite skoj att min moster har haft denna frisyren flera månder nu, klipper bara topparna på henne och det måste ju innebära att hon gillar det :) Det var jag som klippte frisyren från början, hon bara sa på ett ungefär hur hon ville ha det :)
Bild 1, min mosters frisyr, bild två kusinen före och bild 3 efter :)

Lite tråkigt att klippa killar för dom vill bara bli av med sitt hår... Älskar att klippa tex mamma :) Fast där måste man verkligen va noga haha för hon är superkräsen :P Men jag gör så gott jag kan och blir bara glad när dom frågar för då får jag öva mer :P
Klpper mig själv oxå, bara för att jag inte litar på friörer... Dom klipper aldrig som jag vill.... Låter mamma ta det nån gång ibland för hon ser ju lite bättre än när jag gör det själv :P Men jag håller på att spara till långt hår för skulle vilja ha sånt fint prinsesshår haha. Får ju inte sätta i löshår ;)

Min stora idol! Tycker att hon är så grymt snygg!!

Och eftersom mitt hår är väldigt tjockt, och snaaaart har jag längden, så ska jag klippas såhär :)
Älskar Jennifers hår!! Sååå grymt snyggt! :D hoppashoppashoppas att det blir lika fint :)

Dags att sluta prata hår haha.
Idag kommer Fredrik på besök. Kanske Johan visar att han kan dricka kaffe nu ;) haha min gullegris :)

Johan städade hela huset igår oxå, han är så jäkla duktig! Är inte van vid sånt... Men är så glad för här är nästan alltid städat och fint :) Då trivs jag! Även fast jag själv är väldigt slarvig... Lägger mina saker överallt... hhmmm får lära mig att plocka undan efter mig... Jag städar hellre när jag är ensam hemma och gärna kvällstid.. Vet inte varför men jag städar helst på kvällen :)

Nu ska jag gå och ta mig en chokladboll... :D

Ciao!

Kommentarer
Tessan

Tjohooo!

Kenta har oxå vart på santa maria.. igår och idag :D



Hur gick de på Adecco?



Kram

2010-05-12 23:06:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0