Kaffe!!!

Åh vad kaffe kan va extra gott ibland :D Mums!

Har rensat bland mina kläder idag. Så nu fick nästan alt plats i garderoben :) Men då upptäckte jag även att jag skulle behehöva handla lite nytt :P

Ska se om jag hinner måla nåt idag... Kan ju säga att suget börjar försvinna :P Men har ju bara lite kvar... får bita ihop nu vid mållinjen.
Sen ska det inte fixas och donas nåt på ett bra tag.
Ska bygga altan i vår men innan dess så händer här nog inte nåt speciellt.... :)

Nu blir det lite frukost...

Kommentarer
Nadja

den e grymt bra. =) Vad skönt. =) Allt bra idag? =)

2010-11-09 13:18:55
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0