Ursäkta uppdateringen igen :( Har mycket p...

img_0289 (MMS)

Ursäkta uppdateringen igen :( Har mycket på gång nu känns det som... Eller nja det mesta beror nog på att jag stressar upp mig själv när det gäller truck kortet. Började i måndes. Allt går jätte bra, och är faktiskt stolt över mig själv att jag kan mer än jag trodde... Idag blev det även jobba extra på arca, så sitter på jobb nu. Slutar kl 22 och då blir det raka vägen och plugga lite sen sova så man klarar morgondagen lika bra som dagens :). Ni som undrar om festen i lördes så kan jag ju säga att den var både bra och dålig :). Lite bilder kan jag lägga upp sen när jag sitter vid min  dator :)


Kommentarer
Dixi Wonderland

Svar: Jaa verkligen :D

2010-11-03 08:47:13
URL: http://dixiwonderland.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0