Fet smäll borde du ha!

Rök ihopa med en inatt på jobb... En annan inhyrd, trodde jag skulle smälla till honom till sist så arg jag var.

Började med att vi städade... han gick och satte sig på en stol och tittade på....
Jag undrade om han itne kunde hjälpa mig att skyffla upp rödbetorna som låg i en hög, då sa han bara: Nä, med armarna i kors. Hmm... När alla andra städar ska han fan itne sitta på sin äckliga röv och titta på. Sen ovanpå det så smet han iväg på rast innan oss andra plus att han gick ner i lokalen sist, så han verkligen drog ut på rasten.

Droppen var när vi plockade ur burkarna (där var för mycket i dom). Men det ville han inte göra det heller. Så blev jag förbannad och sa till honom det att är det inte plats i burkarna för lage (vätskan) så ruttnar betorna. Då kläcker han bara ur sig :  det skiter väl jag i, jag ska ju inte äta dom.  Va?? Så gör man väl inte???? Och den killen har fast jobb på bemanningen!! Shit alltså..... Fet smäll borde han ha istället....


Kommentarer
catharina

Hejsan!:D

Tävling på gång, titta gärna in !

Hur är det annars då?

Kram

2010-10-21 19:51:01
URL: http://catharinamielnickas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0