Äntligen över!

Kanske det blir liiiiite mindre tjat om valet nu ;) Fast tror ändå att det kommer att vara et jäkla liv angående SD...
Jag ser det som så här, det var faktiskt FOLKET som valde in SD, och man behöver inte kolla på enbart deras invandrar politik som alla bara ser... Dom har faktiskt en del bra argument angående andra saker... Tyckte faktiskt att Ohly var en som en barnunge igårkväll....
Jag har inget parti som jag verkligen håller på. Jag tycker inte att något parti överhuvudtaget har nåt direkt : "Wow dom vill jag rösta på!"
Jag hade velat plocka lite av varje från nästan alla.... :)

Nu var det sagt.

Nu ska jag bege mig till jobb :)
Ciao!

Kommentarer
Hanna

Fin blogg! :)

2010-09-20 10:18:12
URL: http://hannalagerkvist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0