Hjärtattack!

Har varit nära en hjärtattack idag! Gick ner i källaren för att vara duktig och sortera bland alla mina gamla grejer som legat i flyttlådor i över ett år...
Kommer ner, och får syn på nåt stort som rörde sig! Inte tusan var det en spindel iaf! Detta var riktigt stort! När jag väl kom närmre så såg jag att det var den röda grannkatten.... Sååå rädd jag blev haha! Super kelen kise som kommit in genom källarfönstret som är öppet.
Visst vi har verkligen problem med den katten för den springer och bajsar överallt på vår tomt. Men jag hade verkligen inte hjärta att försöka jaga ut den.... Så tog honom och släppte ut honom bara.

Sen kunde jag börja rota bland mina saker :) Blev tills sist 4 st flyttkartonger med mina saker kvar bara (Hade 7 från början...). Kategoriserat, datummärkt och snyggt staplade :) Massa skräp som ska slängas.... Får slänga lite i taget annars fylls soptunnan och den tömdes i tisdes... haha



Fått ner mat i magen, så nu ska jag slappa på soffan lite, kolla Idol och sen lägga mig tidigt idag :) Ska upp tidigt imorrn för jobb i kommunen.

Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0