Jag genom åren

Oj vad man ändras med tiden...... Tänkte att ni kunde få se lite bilder på hur jag sett ut en gång i tiden :D


Denna bild är från ett tidigt -06 om jag inte har helt fel för mig.... Kan ju säga att jag har absolut inte den kroppen idag.... hhmmm man kanske skulle börja röra lite på sig igen? Vill ha tillbaka min mage nu!!




Detta är från hösten -06 tror jag... Jag var korkad och blondera sönder mitt hår så jag fick klippa mig kort. Tyckte frisyren i sig var jäkligt snygg och var väldigt nöjd :) Men man kan variera sig mer med långt hår ;)



Denna bild är tagen innan vi begav oss in till HBG kvällen innan Vallåkra nu i år. Långt hår igen :)


Har inte några bilder på denna datorn tyvärr :( Får kolla igenom den stationära, vet att där finns massor... Bland annat från den tiden då jag var blond (ca 2 veckor....)


Kommentarer
Politicians

Thanks for the info!

2011-06-01 17:09:52
URL: http://politicians.blogimagine.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0