Jobb jobb jobb..... Suck!

Jag vill ha jobb! Jag VILL arbeta! Men det verkar vara jäkligt svårt att förstå... Istället får alla såna som inte vill ha ett arbete... Eller så serveras allt på guldfat till vissa medans andra får kämpa röven av sig... Är så trött på det helt ärligt.. Man orkar inte kämpa hur mycket  som helst...

Jag har 3 jobb: 2 bemanningar och 1 i kommunen. Men det räcker inte... :/

Kan kan tänka mig nästan vilket jobb som helst! Allt från lagerarbete till  att sitta bakom en disk och se trevlig ut...
Jaja... Ska ta mitt truckkort snart och då jäklar ska jag ha ett jobb!!



Kommentarer
Pernilla

Ja jag förstår dig verkligen.... Jag vill oxå arbeta men funkar det inte med EN brukare så får man inte va kvar.... Undrar om folk har hört talas om kemi???? kämpa på gumman både du och jag vet att DU ÄR DUKTIG!!!! Kramar på dig

2010-09-13 12:59:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0