Mums!

Blev inget jobb för min del idag. Fast nu i efterhand så gör det inget för jäklar vad jag hunnit med mycket idag :)

• Gjort mat
• Fikat med mamma
• Klippt gräset
• Tvättat 3 maskiner
• Bakat




Fick ett recept utav min kära mor idag :D Hennes kakor var supergoda! Men var ju tvungen att testa att göra dom  på mitt eget vis ;) Smeten blev verkligen supergod! Men är ju inget för dom som inte tycker om sötsaker :D Ikväll när älskling kommer hem så får vi smaka det färdiga resultatet :)

Hämtade mitt Ninendo 8bit idag på posten :D Sååå roligt det är att spela SuperMario!!
Ska ägna resten av kvällen till att spela tror jag ;) Fast börjar ju bra på tv nu... Hmmm får spela efter tvn :D

Ciaoooo!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0