Ojoj.....

Då var en  Iphone 4 köpt.....
Väntar bara på att den laddas klart så jag kan börja leka med den :)
Testade lite i butiken.... Väldigt nöjd där iaf... Och älskling sa att ju mer man grejjar med Iphonen desto roligare och bättre blir den. Hoppas verkligen det är sant för så var det med min HTC iaf... Så kommer ha nytt nummer nu, men även ha kvar mitt gamla ett tag till för det abonnemanget har inte gått ut ännu....

Håll tummarna på att jag reder ut en Iphone :P Nu när man är "en i gänget" haha :P

Ciao!

Kommentarer
♥Claaaudia ♥

Du har gått vidare i min veckans blogg :) Samla röster och vinn! Lycka till!

2010-09-18 16:28:15
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0