Skärsår..

Haha skar mina händer lite överallt igår på kartongerna :P Svider när man tvättar händerna eller råkar typ slå till där såren är... Men det får man leva med :) Kanske ska vara smart och anväda handskar idag ;) Fast det är så otympligt... hhmmm får väl sluta vara så klumpig istället :P

Kvällen gick faktiskt fort igår för att va på lagret... Brukar kännas som att en timme är en evighet där ute men det gick fort :)
Ska va där idag med så får hoppas att det går lika fort :)

Vill säga det att fan vad du är gullig Pernilla :)Tack för dom stöttande orden! Saknar dig....

Hmm jag har inte tagit några bra bilder på senaste... Eller jo, har tagit en bild på min brors tatuering :) Men glömt lägga in den på datorn... hhmmm
Ni får nöja er med detta sålänge :D  :

Är vår vän Fredrik som leker lite på Julaparkeringen

i Helsingborg, kvällen innan Vallåkra :)



Nu ska jag äta lite frukost :D Ciao!

Kommentarer
Jennie ♥

kan inte vara skönt du :( igår skulle jag ta en liten katt som var ganska vild. hon rev mej ganska mkt på mina handleder :/ inte kul!

kram

2010-09-14 16:04:52
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0