Fikadax!

Då var man hemma efter jobb.
På jobb blev det 2 timmars effektivt arbete bara... Maskinerna stått stilla sen 2 inatt pga strömavbrott...
Och när vi väl trodde vi skulle komma igång vid åtta tiden så blev det strömavbrott igen...
Så klockan 12 kunde vi börja köra bröd igen :D
haha usch sicken dag... Men hade sina roliga stunder :)

Strax kommer min moster på lite kaffe.
Läääängesen vi träffades nu och det behövs pratas lite.

Så kaffet är igång :)
Hinenr nog smyga börja med en kopp innan hon kommer ;)



Fått önskemål om att dra igång Dagens Blogg igen, vad tycker ni?
Kommer inte köra varje dag för inte alltid jag hinner.... men kan köra ibland.
Vad tycker ni?

Kommentarer
Jenny izzadora

Tack så mycket =)=)



Jaha du har testat dom =) Jag gjorde igår & fick 2 streck =)

Men har du köpt dedär från apoteket? Clerblues?

Det gäller ju verkligen att träffa in ägglossningen.. det är de som är lite svårt ibland, men jag tror inte du skall oroa dig!

Det kommer komma ett plus på stickan när du som minst anar det!

Och jag är på min dag 19 & har ägglossningen så de är olika på dagar =)=)



ge inte upp!!!!



Många kramar!!

2011-02-10 15:05:11
URL: http://izzadora.blogg.se/
Nike

Trevligt med fika :D

SV: Gud va mysigt det låter ;)

2011-02-10 17:59:49
URL: http://nikehuayun.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0