Sicken jakt....

För att baka på LCHF-vis så behövde vi nåt som hette VaniljPulver.
Det var inte det lättaste att hitta kan jag säga...
Pheuw!
En vända till ICA i byn, sen vidare till CityGross och till sist ICA Maxi, där vi äääntligen hittade det!

:)



Så imorrn när jag är ledig ska jag testa baka :D
Och så ska jag göra smoothies till kvällen.
Men allra först försöka komma på någon middag ;)
Idag blev det en "Pizza" fast istälelt för degbotten så var det köttfärsbotten som förgräddades
i ugnen och sen på med vad man vill sen in en stund till i ugnen.
Blev mycket gott!

Tror jag får bjuda hem min familj på middag nån dag :D Så får dom träffa Oscar oxå :)

Nu blir deet snart sängen, Johan ska jobba imorrn bitti, och min mage är inte helt kry ännu...
Fick sån jäkla magkramp igår :( Så fort jag rörde mig så kändes det som om nån stack en kniv i mig...
Så visade jag för Johan var ddet kändes och då sa han att det var njuren...
Men känns bättre idag :) Förhoppningsvis ääääännu bättre imorrn.

Godnatt på er :)

Kommentarer
Alexandra

gott med smoothies :D

2011-02-04 09:11:27
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0