:D:D:D

Fick hem vårt X-box och kinekt igår :D Så kul det var! Spleade lite Äventyr, lite Dance och lite Zumba :D. Fast Zumban var det tråkigaste :/ Tror inte riktigt det fattade för vi hade liten för mörkt i rummet....
Men Dance spelet var skitkul! Tyckte Johan med :D Så blir nog lite splenade idag med ;D

Tänkte att jag skulle visa er min nyårsklänning nu :D

 

Den har lite längre tyg baktill.

Och jag och älskling matchade varandra :D Fick massa komplimanger för det ;).

 

Blev inte så många bilder från nyår tyvärr..... Men vi hade väldigt roligt, så hade inte tid att fota ;).

 

Händer en lördag som denna hos er??


Kommentarer
emmi

- åh det gör jag också! vet du vilka butiker som kommer dyka upp då? :)

och tack ska du ha. kram!

2011-01-08 10:56:45
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0