Svar på Frågestunden!!

Merei undrar:  Vad fick dig att börja blogga?

 

Svar: Jag började bara som en kul grej att ha att göra när det inte fanns nåt annat pyssel plus att alla andra hade då en blogg då :P

Nu kör jag på eftersom jag har så söta läsare :)

 

Juliciouz undrar:

Hej! tycker Du att jag passar bäst i brunt eller rött hår? Jag har så svårt att bestämma mig, blev fel när jag färgade håret sist.. bild finns i mitt senaste inlägg. och nu ska ni få rösta på om jag ska spara det så som det är nu, eller färga rött.. igen! :D

 

Svar: Tycker att rött är en oerhört cool färg om den är på rätt sätt så det inte blir orangefärgat ;)

 

Nathalie undrar:

jag har lagt upp en drömoutfit till denna dag, vad tycker du om den?:D


Svar: Cool! Men skulle personligen skippa shortsen ;)

 

Carro undrar:

högsta dröm?

 

Svar: Jadu… En utav mina högsta drömmar för tillfället är att få ett fast jobb :)

Sen drömmer jag om att få ett litet barn nån gång i framtiden. <3

Simone H undrar:

vilket är ditt drömjobb? :)

 

Svar: Jag vill väääldigt gärna bli frisör eller lastbilschaffis :D Jag vet en konstig blandning ;)

Frisör yrket är dyrt för en vanlig svensson som jag att ha råd att gå… och lastbilschaffis., ja det är nästan samma sak där… ¨/

VS

 

Nu vet ni lite om mig ;)

 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0