Elicpse!

Glömt att berätta om filmen ju,...
Såg Eclipse i torsdags med Tess :) Helt underbar film! En av det bästa filmer jag nånsin sett! :D
Vill se den igen... Älskaar Twilight :) Inte sån där skriker rakt ut som småtjejerna, men jäklar så bra filmerna är!
Alla pratar om att dom läser böckerna... men det vill itne jag... Jag tycker att filmerna är så bra så håller mig till det :) + att jag är så lat när det gäller att läsa ;)
Jag och Tess kom väldigt bra överena, hon ville ha vampyr och jag varulv ;) haha

 

Efter filmen så åkte jag och Tess till Väla :)



Byggde tv-bänk igår... men fick hem fel lådor till den så Johan får hämta nya idag.
Så jag byggde och Johan satte upp gardiner ;) hihi.
Idag har jag gjort hyllorna. Johan ska sätta i dörrar när han kommer hem från jobb :)

Nu ska jag bege mig till jobb.... 14-21. Kanske hörs ikväll :)
Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0