:)

Om det händer nåt skojsigt inatt så lovar jag att berätta för er ;)

Måste ju roa mig på nåt sätt när man jobbar natt :)
Igår tillexempel så hade vi lite rödbetskrig ;) haha

Kan berätta en skitkul grej som hände igår!
Jag och nattteknikern brukar tjiva med varann, kasta rödbetor, skrämmas, och lite sånt larv haha.
På andra skiftet finns det en tjej som är ganska lik mig. Är bara vi två tjejer som är inhyrda. Han hade förväxlat mig med henne och sprang fram till henne och ryckte ifrån henne vattenskrapan när hon stod och luta sig på den hahahhaa hon hade blivit skitpaff och undra vad fan han gjorde! hahahaha sen insåg han ju att det inte var mig han hade retats med!! Som han skämdes! För den andra bruden har verkligen ingen humor hahahha


Trevlig kväll :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0