Möte och tävling!

Haha truckmötet gick ju helt åt skogen.....
Tog tåget till stan för att gå på informationsmöte angående truckutbildningen.
För det första så gick jag fel... (som tur va så prata jag med Dia och Andreas som guida mig).
För det andra så var det svinkallt eftersom det var nere vid havet...
För det tredje så skulle mötet vara klockan 18.00 men vi hade fortfarande inte fått komma in vid 19.00 tiden...
Stod utanför och prata med en annan kille som också skulle på detta mötet. OCh han hade alla möjliga kommentarer till varför dom inte öppna för oss, bland annat att gubben kanske satt med diaré så han in te lyckades ta sig till dörren och massa annat :P
Hälften åkte hem vid halv sju... Resten av oss provade fortfarande att banka på dörren och knacka på fönster men inget hände... Klockan sju så kom det ut en gubbe och vi for på honom direkt om varför vi inte blev insläppta och undrade vad som pågick....
Han sa då att han egentligen inte jobbade där utan bara var där för att göra nåt extra arbete.... Han såg ut som ett stort frågetecken... Men han ringde iaf till han som skulle hålla i själva informationen och då fick vi veta att han hade GLÖMT att han skulle ha möte med oss!! Detta är alltså en väldigt  känd skola.....  Men vi fick veta att vi skulle ringa honom iaf och boka en ny tid till möte... Han ska va glad att jag så gärna vill komma in på denna utbildningen annars hade jag bett han fara åt skogen...

När allt väl va färdig diskuterat så skulle jag gå tillbaka till tåget för att ta mig hem...  Men då erbjöd sig killen jag prata med (han med alla kommentarer) att köra mig till tåget. Fast det ville jag inte :P Så sträckte han fram handen och presentera sig och sa "nu är vi inte främlingar längre så nu kanske du vågar åka med mig" haha.
Så då gjorde jag det :) En supertrevlig kille, jag tror att han hette Olof... Kommer inte ihåg :P
Haha och när han körde så råka vi köra fel :P Då vände han och sa "jag är van att köra mot enkelriktat så detta lilla gör inget", haha som jag skratta.
Troligtvis så hamnar vi i samma utbildning :) De hade varit skoj :)



Nu ligger jag i vår goa soffa och läser andras bloggar ;) Alltid lika skoj :)
Tänkte att jag kunde delta i Kenzas julkalenderstävling :D Där man kan vinna ett presentkort hos Guldfynd på 2000kr :) Vet exakt vad jag hade gjort för dom pengarna ♥

Kenzas.se

 

 

VAd dålig jag är på at lägga upp bilde har jag märkt :S Får ta och skärpa mig med det... Glömde ju ta bild på den fina frosten imorse :( Får hoppas det är lika fint imorrn :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0