Söndagmorgon

Då var det söndagsmorgon... Har varit i verkstan och fixat bilen. OCh nu är vi i husvagnen igen efter att ha fikat lite.

Igår gick toppen! Trodde faktiskt inte att det gick så bra som det gjorde...
Jag tänkte att jag skulle förklara lite här... Det är några som undrar och eftersom jag vet om att inte alla läser min blogg så kan jag förklara lite här :) Alla har nämligen inte med det att göra.
Det är ju såhär att jag har flyttat in i byn och min älskade bebis följde med mig. Dom senaste veckorna har han faktiskt varit gasnka deprimerad... HAn haar inga kompisar där och kan inte springa fritt för det är ju både massa andra hundar och katter och massa småbarn som är ganska rädda för en stor bamsehund :)
Jag har lärt känna ett par helt underbara människor här på Öland. Som är ett par kompisar till Johan. Dom har letat efter en hund som sällskap till sin egen hund... Så har vi diskuterat lite löst angående att Tyson saknar landet... Där han kan springa som han vill och även ha en kamrat.
Mamman i familjen är mamma ledig, har en liten pojke på 1. Tyson och hon kom kanon överens direkt. Pojken älskar tysons lurviga päls :) Och pappan i familjen blev oxå kär i honom :)
Tyson har sovit där inatt :) Och pappan ringde Johan nu och berätta hur allt hade gått osv, och tydligen hade det gått kanon.
Vi ska snart dit och hälsa på. Så ska jag fråga hur allt är och hur dom tycker att det funkar... Märker jag minsta lilla fel så följer tyson med hem igen, annars får dom ha honom på prov fram till helgen innan jul för då ska vi till öland igen.
Om allt funkat då, så tänkte jag att dom kunde ha honom på foder.... aålänge han trivs så är jag glad... Kan inte tänka på mig själv i detta läget...
Jag ska ju troligtvis börja plugga i januari oxå och det kommer hålla på i nästan ett år... Och då hade bebis fått va ensam hemma i mååånga timmar. och va inne heeela tiden...
Den här familjen har fin gård, med hästar och Tyson får även en hundkompis som heter Zappe :)

Har ni några frågor så får ni mer än gärna kommentera här, men snälla skriv inte på Facebook.....




Kommentarer
Fia - Novas mamma

aha.. hoppas han får det bra där och att ni båda två blir nöjda.. Puss på dig gumman <3

2009-11-15 11:25:02
URL: http://annsofieakesson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0