Fredag!

Idag e det ju då fredag, dagen som alla brukar längta till =). Själv är jag mest fundersam på vad man kan hitta på idag. Ska ju jobba imorrn...

Får se när älsklingen kommer hem =)

Ser faktiskt framemot att jobba. Ska jobba med Peppe både lördag och söndag så tror det kommer bli jäkligt kul =) Har typ alltid nåt att prata o skoja om, lätt tjej att prata med =)

Igår blev det Torsdagsmys =) Gjorde "riktig" mat för en gångs skull, fast var lite onyttiga och köpte godis haha. Kollade först på Halv åtta hos mig, sen såg vi Mammas pojkar.
I programmet Mammas pojkar är där vissa personer som jag verkligen inte klarar av haha. Den ena tror verkligen att hon är mycke bättre än alla andra... Och den andra åkte ut igår, henne klara jag inte av för att hon hade så konstig röst haha.

Nähe, om man ska ta och skruva upp dator musiken på högsta volym och busa lite med vovven =)

Ha de göttans idag!!
♥ Älskar dig! ♥

 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0