Halloween

Halloween närmar sig och vi har bestämt att vi ska ha Halloween party. Blev väldigt glad över att det är så många somm vill komma.
Har kanske hittat vad jag vill ha på mig (alla måste ju vara utklädda). Men behöver lite tips av Johan. Så han får välja mellan två stycken. Den ena dyrare än den andra...
Alltid svårt med kläder...
Var i stan idag och kollade i deras maskerad butik, hittade en jag gillade så egentligen står det mellan tre kostymer fast två är samma tema.
Johan är oxå lite i valet och kvalet.

Nu ska jag lägga mig på soffan en stund innan han kommer hem från jobb. Så ska vi kika lite mer på kläder.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0