Lycklig!

Mitt liv har börjat på nytt.
Har träffat en kille som är helt underbar!
Börja med att han skrev och kommenterade min bil på garaget.org. sen några månader senare skaffade jag facebook, då hittade jag honom där utan att jag tänkte på vem de var, kände bara igen honom och att han var från byn. Sen börja han skriva till mig och jag svarade ju såklart för att vara trevlig. Tänkte inte så mycke på det, men upptäckte ganska snabbt att han var en väldigt trevlig kille och väldigt rolig att prata med. Till sist fick han mitt nummer så vi började smsa lite med varandra. Han ville gärna att jag kom hem till honom och tittade på film, men det ville inte jag. Jag kände mig ganska osäker eftersom vi bara "pratat" via internet och sms. Men så kom en dag då jag och min bror skulle iväg och shoppa lite :) Då bestämdes det att vi skulle träffas där. Och det var det bästa beslut jag nånsin tagit! Hade sett honom ett par gånger på ganska långt avstånd tidigare, men när vi kom till entrén där vi skulle mötas så smällte jag! Där står en kille med dom mest blå ögon jag nånsin sett, helt underbart söt var han! Vi gick inne i affärerna ett par timmar, men sa inte så jätte mycket till varandra för vi var ganska blyga båda två. När vi skulle hemåt så gav vi varandra en kram och sen lös jag som en sol hela vägen hem :)

Nu har vi varit tillsammans en månad och jag är fortfarande lika kär i den här 28åriga ölänningen :)
Han är världens charmigaste kille ♥




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0