Sorry....

Blev ingen förbättring på uppdatering :P

Kan börja med att berätta att jag hade superskoj på Elmia! Tyvärr har jag inga bilder för minneskortet vill inte öppna sig i datorn.... Har MASSA bilder där!!

Träffade massa kändisar!
I fredes träffade jag Bobbo Krull :D Han som äger batman bilen, fick en puss av honom på kinden ;)
(bild kommer!)

Såg Bosse Bildoktor på lördagen tror jag det var..


Skulle träffa Chip Fooze på söndagen men det var sån jäkla kö för att få en autograf så jag struntade i det... Men på måndagsmorgonen så gick jag och Johan in tidigare för att kunna fota alla bilar i lugn och ro. När vi givk där i vår egna värld hörde jag bara Johan "Cacacamilla" så vänder jag mig om och typ krockar med Fooze haha. Fick värsta chocken och började prata engelska med honom :P Vi fick bilder tillsammans iaf :D HAr inte nåt minne av vad vi sa till varann för jag hade sån hjärtklappning haha, men vet att han var väldigt trevlig iaf :)




Träffade även Magnus Samuelsson :) Jäklar vad stor han är!! Fast lite mesig ;) haha Fick hans autograf där det står till Camilla :P


Gick till nån modell oxå som jag fixade autograf till min bror :) Där stod det Till Martin (med ett hjärta) och sen hennes namn :)

För Johan gick det bra :) Blev nån tredjeplats, nån fjärde och en sjätte tror jag det var...
Här är en bild på hur lika det låg :D


Har en jäkla massa bilder.... Men tyvärr ligger dom på kameran :( Får se till att fixa den....

Tack älskling för en toppen helg!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0