Host och snörvel

Men betydligt bättre idag så blir jobb imorrn :)
Bemanningschefen ringde och skulle höra hur det var med mig men kunde inte hålla sig för skratt för min röst är lite skum nu haha.

Har putsat alla fönster idag :) Gjorde så gott jag kunde iaf... Alla fönster går nämligen inte att öppna... Har även fixat tvätten så den är klar. Nu hämtar jag andan lite... (blir alldeles matt när jag inte är helt frisk). Sen ger jag mig nog på dammsugaren oxå...

Grabbarna är ute och fixar med nya garagetaket. Är nog strax klart ser det ut som iaf :)

Skum bild haha men dom sågar brädor iaf...


Är fruktansvärt sugen på att åka till FCT. Får någ bli en vända dit i eftermiddag :) Kanske kan få med mig älskling. Måste även köpa ny framlampa till min kära bil... Hon är enögd :(, upptäcktes igår... Suck! Men det är ju snabbt fixat :) På onsdag så får hon även en ny framruta :D

Cheesecaken igår blev lyckad :D Lika gott som jag föreställt mig :D Och jag tror den uppskattades ;)

Den såg lite finare ut när den var nygjord ;)

Nähe om man kanske ska leka lite med slangen.... ;)
Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0