Liiiite piggare :)

Mår lite bättre idag, inte ont i halsen men har börjat hosta istället. Och näsan är allra värst... Bara rinner och rinner... Och rinner det inte så är det tvärstopp.. Och jag får panik när jag inte kan andas.... Så jag och nässprayet är bästa vänner för tillfället :)

Varit fruktansvärt uttråkad idag... Så bakade en cheesecake :D Den ska ätas ikväll. Aldrig gjort det innan... Men smeten var väldigt god så hålelr tummarna :) Fick bli en Toblerone Cheesecake :D Älskar det!!

Middagen avklarad. Fick bli min kycklinggryta :) Dom åt dubbla portioner idag med så jag tror att det var gott ;)

Nu blir det lite slappe igen... Väntar besked från bemanningen om det blir jobb imorrn eller hur det blir... Är gärna hemma 1 dag till så man har chans att bli frisk.... Får se :)

Ciao!

Kommentarer
P R I M M S

Vill du bli veckans blogg hos mig? =) Kika in! STOR KRAM

2010-08-29 21:10:56
URL: http://primms.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0