ZZzzzZZzzzz

Vaknade klockan tio idag..... Min underbara chef ringde! HHmmm hon om någon borde väl för fasiken veta att man brukar sova då när man jobbat natt....
Sen kunde ju inte jag sova mer... Gick ner till soffan och bäddade ner mig och kollade film :)

Sen for jag iväg till mina föräldrar där det bjöds på supergod saffranskaka och kaffe (kaffe behövdes!!)  :) Mums!



Nu har både jag och älskling powernapat i en timme och det var såååå skönt! För ännu en natt väntas på jobb....

Blir att kika lite på Idol strax och mysa innan jag beger mig :)

Hejja


Kommentarer
Anonym

Hej! Jag har nu startat en Dagens blogg tävling oss mig!

Det skulle vara kul om du ville vara med :-)

Du går in hit:

http://majuss.se/2010/december/dagens-blogg.html#comment

Där får du mer Info och hur du tävlar!

Om du inte gillar sånna här kommentarer så kan du bara radera den!



Lycka till och Godjul!

2010-12-03 22:00:01
GUESS WHO?!

- jay lär ju vinna finalen nu i alla fall!

2010-12-04 02:39:14
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0