jobbar

Sitter på jobb nu, jobbar natt idag med.

Av någon konstig anledning så är det allt kvällar och nätter som alla tankar poppar upp....

Sitter mest förvirrad tycker jag. Det är ju på natten när man inte har så mycket att göra som man kollar runt lite överallt, inte för att snoka eller något sånt, bara nyfiken på om det tex har kommit nya bilder osv. Och då ser man ju massa annat oxå... Kan inte hjälpa det med jag är sjukligt svartsjuk.... Och jag försöker verkligen göra mitt bästa för att dölja det...
Vissa saker som sägs kan låta hur knäppt som helst.... men det är ärligt iaf... Inte alla som är det.
Jag bara hoppas att jag kan bli av med svartsjukan.... Jag är inte direkt den personen som kan prata om den utan håller den hellre för mig själv, tills den dagen då jag vågar säga nåt utan att verka löljlig....

Jag älskar dig och jag hoppas verkligen inte att detta tolkas fel... Det är bara sån jag är.

Många kvällar när man ska somna så har jag tänkt på en annan grej oxå... Undrar om jag verkligen gjorde rätt. Har massa mardrömar om det, men får ändå försöka intala mig själv att det var det bästa. Men det kommer ta ett bra tag innan jag kommer över det. Men samma sak där, visar inga känslor av det... Gråter gör jag endast när jag är ensam.... Vill inte att någon ska se mig ledsen.... Försöker att alltid ha ett leende på läpparna.
Skulle man råka se nere ut och någon frågar hur det är så bara rycker jag på axlarna och typ säger att allt är bra.

Menmen, jag få se till att bli bättre på att visa mina känslor... Eller om man ska låta det va som det är? Om inget vet så kan det ju inte sägas nåt, och då verkar jag inte löjlig på nåt sätt....

Oj, långt inlägg.... Men bara kände för att skriva av mig lite...

Kommentarer
Lillan

Visst kan nätterna bli tradiga :P

2010-01-09 02:23:03
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0