Roadtrip :)

Har varit ledig heeeeela dagen :) Härligt som tusan! Och vet ni vad? Jag är ledig imorrn med!!! ;D

Idag har vi varit iväg på en rejäl roadtrip i Malmö. Var på NetOnNet :) Gjorde ett riktigt fynd där ;)
Sen åkte vi till IKEA (det nya IKEA). Tog ju ett tag innan vi hiita dit, för vi var nämligen på det gamla först och såg att där var ju helt tomt.... Fyndade massa där med :)
Huset börjar bli så jökla fint nu!!
Bara väntar på besked nu från banken omm det får fixas nytt värmesystem eller ej... Blir det positivt därifrån så kommer även källaren att inredas :)
Hoppas bara att Johan kan lita på mig angående vitt... Finns ett mysigt rum därnere som kanske är tänkt som gästrum, och jag vill ha det vitt, men med massa detaljer som gör så attt man inte direkt tänker på att det är just vitt... Johan tycker inte alls om vitt... Men nånting skulle jag vilja ha vitt ;)

Ikväll har jag grejat med en massa foton :) Blev ganska bra men inte helt nöjd... Får fram med hammare och spik annars ;)
Nu sitter jag med en fesljummen öl. Men helt okej att koppla av med :)
Imorrn vet jag inte vad vi ska hitta på faktiskt. Får nog bli att städa här tror jag. På eftermiddagen ska vi hem till mina päron och hälsa på :) Måste prata med dom angående min brors fölsedag..... hhmmm

Ozzy Osbourne skrålar ur högtalarna och jag mår allmänt bra :D
Ha en trevlig kväll!
Ciao!

Kommentarer
Johan The King

Älskar dig helt sjukt tjejen!!!

2010-07-17 23:00:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0