Freeeedag!

Äntligen :)

Maten stod på bordet när jag kom hem från jobb, tack älskling!!

Efter maten så var jag väldigt trött så jag och älskling gick upp för att vila lite, men råka somna och vaknade inte förrän halv sju ;) haha
Lagom till att reprisen på Ullared gick ;)

Nu myser vi med kex, och tittar IDOL.

Imorrn hoppas jag att det blir en vända till IKEA så vi kan köpa sängen... Hänger på om släpet är ledigt :)

Igår gick vi en långrunda (jag joggade lite oxå), och idag har jag sån jäkla träningsverk... usch haha
Men måste komma i lite form, har blivit alldeles för mycket soffläge ;)

Min familjs vovve :) Söta Elza!

Hon räcker tunga till er ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0