Happy B-day to me!

Stort Grattis på födelsedagen till mig själv :D haha
Då var man 23 år nu då :)

Rasmus sjöng för mig på jobb så att alla skulle fatta att jag fyllde år haha lite pinsamt, blev alldeles röd i ansiktet... Fast ändå charmigt :D

Min älskade mamma och bror har varit här och ätit tårta med mig och älskling :D Fick supersnygga lila/spets underkläder, och lite hudvård och en mugg jag letat länge efter :D Tack!

Nu blir det att ta det lugnt resten av kvällen. Måste vara utvilad till min och mammas shoppingrunda imorrn ;)



Kommentarer
Anonym

sv: hihi ja han e så söt så man vill pussa sönder han x)



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAN1!!!! =D

2010-10-28 18:40:56
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0