Svar på drömmar...

Har haft en dröm om att jag varit jagad nu i evighet... Den återkommer väldigt ofta. Är inte alltid på samma ställe i drömmen men är alltid jagad av något eller någon... Igårnatt var den riktigt hemsk... Var jagad utav någon i väldigt trånga utrymmen... Vaknade och var riktigt rädd....

Johan blev lite bekymrad eftersom jag sover så dålig när jag har dom drömmarna så han kollade upp vad dom betydde.
Att vara jagad eller fly i en dröm betyder att man är väldigt stressad inombords.

Såhär stod det:

JAGAD: Är du jagad i drömmen så betyder det att du är stressad och behöver lugna ner dig. Om du jagar så kommer du att möta motgångar.

FLY: en dröm om flykt betyder svåra motgångar och inre stress. Lyckas du fly i drömmen så kommer du klara av att möta motgångarna.


Hoppas verkligen att stressen försvinner, för det är riktigt läskigt att vakna och vara livrädd...




Dagen idag kommer jag tillbringa med mina sims spel :D Häftigt att kunna resa ut i världen ju ;) Fast måste spara hela tiden för min dator har lite cpryck och stänger av sig ibland :/

Kommentarer
FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

nästan bättre på söndagar haha :)

2010-10-09 14:11:54
URL: http://faakies.blogg.se/
Laila♥

<3

2010-10-11 13:34:29
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0