På plats :)

Fått tillsägelse att börja blogga på allvar igen ^^,
Får väl försöka :P

Men händer inte så mycket för tillfället mer än jobba...
Bor i min lägenhet nu. Men har sovit hos Johan ett par gånger och han har sovit här ett par gånger.

Gillar min lägehet :) Börjar bli riktigt fint här även ifall det saknas massor!

Var på inflyttiningsfest i lördes hos "grannarna" Sandra och Karro :)
Riktigt trevligt var det!
Blev på kvällen varnad för att man ser rakt in i min lägenhet ;) Men jag ser honom oxå (grannen på andra sidan gatan)! haha

Ni ska få se bilder härifrån :) Ska bara lyckas ta några ;)

Nu: Läggdags!
Godnatt


Kommentarer
Fia

Yeah! <3

2011-04-07 23:39:36
Anonym

Dagens blogg - Vill du vinna 5 000 - 7 000 extrabesökare?



Här hittar du tävlingsinlägget om du vill vara med:

http://beich.blogg.se/2011/may/onsdagens-bloggar.html



Lycka till!

Kram Bea :)

2011-05-04 13:50:13

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0