Home Sweet Home!

Sååå trött jag är!
Shit vilken storm det var inatt!
Blev 3 timmars sömn pga att hela huset stod och skaka precis som om det vore jordbävning, Läskigt!
Här i byn var det vägar avstängda imorse för det låg plåt från tak som flögit av och massa träd låg över vägarna.
Låg till och med massa skit på motorvägarna.
Undrar vad dom döper denna tilll...
Hade ju Gudrun 2005 (Då blev jag fast i en liten stuga i 2 dygn :/)
Och Per 2007 (som inte var lika allvarlig som Gudrun).


Nu ska det lagas mat :D Är hungrig som en gris!

Sen blir det vila lite innan jag ska träffa brudarna Carro och Carro :)
Ska iväg på vattengympa idag, kan bli riktigt spännadne ;)
Jag har aldrig varit på sånt innan.



Tackar söta Malin för länkningen :D


Vad ska alla hitta på idag?
Överlevde ni stormen?

Kommentarer
Juliieeh

Söt blogg :))



haft en bra dag ? :DD

2011-02-09 19:43:03
URL: http://juliieeh.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0