091226

Godmorgon gott folk :)

Har precit ätit frukost. Ska iväg in till stan en vända idag och kika lite på rean.

Tog lite bilder på mina drakar för Lill var lite nyfiken på dom :)


Min första drake :) Den är tyvär trasig, den ska ha ett glasfat ovanför vingarna som man har olja i.  Och min andra :) Den stora draken håller i en "kristall" som blinkar mjukt i olika färger.




En oljedrake jag fick av Johan ♥                   Denna fick jag oxå av älsklingen ♥



Jag älskar drakar! Speciellt dessa! Ska även göra en tattuering i samma stuk ;)
Hade egentligen en drake till.... Men den stannade kvar i flytten :(.
Dom kostar ju lite så det är därför jag inte har så många.... Men samlingen SKA byggas på :)



Nu ska vi snart till stan  :) Ses kanske i vimlet!

Kommentarer
Lillan

Dom är jätte häftiga har köpt massor till min kompis som älskar fantasy :)

2010-01-04 01:53:49
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0