121224

Julafton!!!

Började dagen med att ge älsklingen en julklapp på sängen :)

Sen blev det frukost och fixa till det sista med julklapparna :)

När allt var klart så gjorde vi vid oss och åkte till mina föräldrar. Blev massa god mat och roliga julkappar :)
Mamma hade gjort mössa och vantar till mig i massa olika gråa nyanser :) Pappa hade hittat en jättefin kofta till mig. Och så fick jag BSB´s samlingsskiva :)
Av älsklingen så fick jag 2 superfina drakar till min samling :)

Tack alla för en helt underbar dag! Älskar er!


En av älsklings julklappar han fick :)          Alla paket hos mina föräldrar :)

Kommentarer
Lillan

samlar du på drakar?? Typ fantasy?



Kram Lill

2009-12-26 02:18:21
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0