Huvudet är i spinn

Då var man äntligen hemkommen.

Har varit på fika idag med Linda, det var väldigt trevligt faktiskt. jag trodde att det skulle vara väldigt stelt.... men vi prata på som vanligt :)



Mitt huvud har verkligen snurrat idag... Har haft massa tankar i mitt huvud.... Men förhoppningsvis så löser sig allt... Men känner att det händer så mycket nuförtiden så jag evt knappt vart jag ska ta vägen...
Och får bara veta mer hela tiden och jag evt knappt vad jag ska tänka eller hur jag ska agera när det gäller vissa saker...


Ikväll kände jag för att dricka en massa..... blev att man drog till en tjejkompis som hade fest... men nu är man hemma igen :S kände mig fruktansvärt gammal när jag satt där... så det var inte så kul...

Usch gillar verkligen inte allt som snurrar... och nej det är inte alkoholen som snurrar, det är allt som sker och komma skall.....


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0