Nu e det helg :)

Idag har man gått flera långa runder med Tyson :) Supermysigt! Massa bus :D
Var även uppe hos min moster en vända så Tyson fick busa lite med hennes vovvar.

Idag testade jag göra en utåtbakad fläta för första gången :D Blev faktiskt nöjd :)
Har även införskaffat ett glansspray. Som får håret jättefint :) Det blir både mjukt, glansigt och lättborstat :) Allt det som jag vill ha i ett spray :) Kanon!

Så ni får en bild på helheten (ni får ta hänsyn till att jag är sminklös ;), en bild på flätan, och en bild på sprayen :)







Nu hoppas jag att dom kommer och kollar på bilen inom dom närmsta minuterna... Ska till mamma och pappa efteråt :) pappa ska få sin försnade födelsedagspresent ;)

Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0