Nytt jobb :)

Nu har jag lite tid att uppdatera här :)
I måndes var jag på intervju hos Activ Personal. I tisdes så började jag :D
Så nu tis,ons har jag jobbat på Finax :) Så jag har gjort kanelbullar, wienerbröd, vetelängder och massa annat.
Ska jobba idag med, ska köra iväg om  10 min :)

Var även på truckmötet i måndes. Det gick bra. Men blev lite besviken...
Detta är en utbildning på 8 veckor, där man skulle få truckkort, adrkort, och en kurs i hur man arbetar på lager/terminal. Allt lät jättebra famr tills han börja prata om adrkortet.... Det var inte det riktiga kortet... Utan det skulle bara vara att vi gick igenom vad adr är för något oc så skulle vi få ett papper på att vi visste vad det var. Så jag får fortfarande inte köra något med farligt gods i.... hhmm.... Då känns det nästan som att man kan skita i den jäkla kursen och gå direkt och söka lastbilsutbildningen för där ingår allt.


Nu ska jag köra till jobbet :) Först in på preem och se om dom har någon lunch till mig....

Ciao!

Kommentarer
Lillan

Trist det där med kortet:(

2009-12-11 23:35:34
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0