Öland

Ledsen att jag inte uppdaterat på ett tag, men det har sina orsaker...


Jag kommer inte att skriva om vad för jag känner mig fortfarande inte redo för det...



På tal om annat. Vi har fått ovanligt mycket snö i lilla skåneland :) Och det är hur mysigt som helst!
Tände massa ljus igår och bara låg och myste på soffan tills älsklingen kom hem och höll mig sällskap.

Idag ska vi åka till Öland :) Har sprungit här halva morgonen för att packa... Men glömmer väl nånting som vanligt...
Ska fira jul där med Johans familj. Ska bli mysigt!
Kommer inte hem förräns tidigast måndag :) Ska bli skönt som tusan att lämna allt här för en stund. Absolut inte lämna min familj men bara komma bort från allt annat.

Sitter och fixar en skiva nu så vi har nåt nytt och skoj att lyssna på påvägen dit :) Lär nog ta ett tag att köra för det är snorhalt ute...

En av mina nya favorit låtar just nu är Jason Derulo - Watcha say. Tycker att den är jättebra :)

Nu ska jag fortsätta leta saker... Johan kommer hem vilken minut som helst och då ska vi åka :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0