Bättre dag idag

Igår var verkligen en urusel dag.... Allt gick emot mig kändes det som.
Peppe var på strålande humör :) För hon är nykär ;) Den andre kollegan var på lika dåligt humör som jag var på så som tur var så jobba vi bara ihop en timme, sen fick jag tid för mig själv.

När jag kom hem efter jobb så blev det att slänga sig i sängen direkt! Blev på bättre humör då för Johan var supermysig och höll om mig massor ♥

Idag har jag varit en vända hos min moster med Tyson, så han fick leka av sig lite. Nu ligger han i köket och sover.

Har även varit på skatteverket och ordnat personbevis. Ska på möte imorrn med en tant angående en utbildning som jag supergärna vill gå. Som tur är så är det i samma byggnad som skolan, så jag passar på att hämta en kopia på mitt betyg precis innan mötet :)

Om en liten stund kommer älsklingen hem. Han var tydligen inte på så bra humör idag.... Så jag tänkte laga lite mat och sånt så han bara kan ta det lugnt idag.


Ny bild på mig :)




Kommentarer
Peppe

2009-11-12 22:35:34
Peppe

ja stckars dig som fick stå ut med mig hahahhaha kram gumman


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0