Halloween!!

Halloween var superkul!! Vi hade fest den 30e oktober. Alla var tvungna att va utklädda :D Och det var skoj haha. Det kom allt från döda människor till snickare och baldrottning haha.

Man blev ganska onykter men inte okontrollerat :) Detta får man göra om!! Kanske kan ha nån Julmaskerad ;) haha
Träffade massa folk, både nya och gamla :D

Dagen efter så blev det en väääldigt lugn eftermiddag.... Jag var superseg!! haha
Fick gå och lägga mig en stund till på efter middagen för att orka med kvällen...

på lördagskvällen så åkte jag och Sandra till Baltiska Hallen i malmö för att se Thriller :D Superkul! Dom var väldigt duktiga och en av mina favoritlåtar va självklart med ;)


Underbar helg med andra ord!

Johan du är helt jävla fantastisk! Jag älskar dig!!

Äkta piratkärlek ♥

Snyggaste personen på hela stället ♥

Skål!

Såhär såg jag ut som pirat ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0