:D

Första jobbedagen denna vecka avklarad :) Fick va ute på Santa Marias lager idag. Finns Produktionen, K1an och Lagret. Jag personligen älskar att va på K1an :) Variation på roterandet. Lagret var verkligen inte spännande idag, mest pga av att det bestod av att vänta på lådor och sen stapla dom. Arbetet i sig var absolut inte mig emot men jäklar vad långsamt det gick... Jaja ny dag imorrn med nya tag :) Ska va på lagret imorrn oxå enligt datorn iaf, så vi får se om det inte dyker upp ändringar.

Nu är min pärla lämnad hos glasdoktorn... Får tillbaka henne imorrn :) Förhoppningsvis fin som tusan igen :)
Ska skämma bort henne med ett par nya lampor till framlyktorna imorrn oxå ;)

Klippte gräset idag :D Första gången JAG gjorde det på denna tomt haha. Spåren efter mig avr defintivt inte raka... men jag klippte allt iaf :)

Nu ska jag njuta utav den sista biten cheesecake :D

Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0