Gnäll inlägg!

Läs inte om ni inte orkar lyssna på gnäll...

Är en riktigt gnäll dag idag...
För det första så ha jag riktigt ont i mitt vänster öga... Tror att jag har typ ögoninflammation på g eller nåt...
För det andra så tror jag att jag kommer va sjuk hela semestern :( Känner mig nästan febrig, ont i huvudet, illamående och allmänt kasst... SUCK! Vill inte bli sjuk... Hata Hata Hata! :(

Jobbar till 18 och kolckan nu är bara 13.15.... Bläää så segt... Vill hem!

Slutgnällt!!

____________________________________________________________________________________________________________

Igår kom min familj på lite fika :) Grattade Johan och snacka massa skit :) Mycket trevligt! Skönt att bara sitta och äta gott och prata massa med underbara människor :)
Synd bara att blåbärspajen inte var så lyckad (iaf inte för min och min brors del ;) )

Ikväll åker vi till Öland :) Packade lite igår efter fikan, men hade massa tvätt i maskinen som fick hängas upp på tork så hoppas verkligen det är tort idag... Massa kläder där som jag vill ha med mig.
Jag är sån att hittar jag kläder jag gillar så använder jag nästan bara just dom kläderna...

Kommer att ha datorn med mig så ni kommer garanterat få se hur underbart eller icke underbart vi har det :D

Ciao!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0