Hos mamma :)

Sitter hos mamma och dricker lite kaffe :)

Var iväg i förmiddes med älskling och handlade lite mat. Blev inte så mycket eftersom vi fortfarande har frysen full ;) Även bokat in mer jobb så man får lite pengar nästa månad... Fick en himla bra lön denna månad men en hel del ska sparas.

Men unnade mig själv lite lyx, eller det återstår att se egentligen...
Har bokat in en tid hos frisör... Hatar frisörer... Dom gör aldrig som jag säger och när jag väl hittat en frisör som jag gillar så slutar personen eller flyttar till ett annat län...
Mitt hår är typ det dyrbaraste jag har på min kropp och jag brukar alltid klippa det själv. Men typ 1 gång om året går jag till en frisör. Nu är det dags att testa en ny igen...
Hoppas verkligen det blir bra! Ryktet är gott men det återstår att se... Litar inte på nån när det gäller mitt hår ;) Så klockan 17 sitter jag i stolen och är livrädd!

Nu ska jag busa lite med Elza :D (familjens vovve).

Ha det!
Ciao!



Kommentarer
Pernilla

lycka till jag vet hur det känns

2010-08-25 15:33:24
LadyUmbrella

Hur är det med dig idag då? :)

2010-08-25 17:16:40
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0