Skryt dags!

Dags för mig att skryta lite ;)
Jag är nämligen månadens anställde för tredje månaden i rad hos Activ Personal! :D Tjoho!
Varit det Maj, Juni och Juli :) Grattis till mig ;)

Igår fyllde världens bästa pojkvän 29 år :) Vi tillbringade dagen med ltie blandad utflykt :)
Bland annat åkte vi båten Laxen på lite sightseeing i Ängelholm. Sen blev det hembygdparken och myste med getterna. Vidare till IKEA och Väla sen till Hyllinge och köpte Budapest tårta :)

Kvällen blev lugn med mys och Fia med Knuff :D

I present fick två stycken ljushållare formade som döskallar från Kosta Boda :)

Idag blev jag bortskämd! Han ordnade frukost medans jag sov plus att han gjorde en matlåda att ta med till jobb :D Gullegris!!

Sitter på jobb nu men fick ett par minuter över att skriva lite här ;)

Ha en toppen dag! Bilder kommer!

Ciao!

Kommentarer
Lillan

Jissus gör du inget annat än jobbar ihjäl dig hos dem??

Jag skulle knappast lyckas att bli månadens anställd 3 månader i rad :P

Grattis :)

2010-08-12 00:30:15
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0