Underbara semester :)

Då var vi inne på dag nr 4, 3 dagar kvar. På Johans begäran så tyckte han att jag skulle skriva ett riktigt inlägg och inte bara mobilinlägg ;)
Men lite svårt det är så dålig täckning på internet.... Ska se om jag hittar bättre mottagning senare ikväll eller nåt...

Idag var det tänkt att vi skulle till djurparken, men hela förmiddagen regnade det så vi tillbringade den på köpcentret i Kalmar istället. Fyndade inget men såg massa skoj :) Nu på eftermiddagen så har vi varit och kollat på Borgholms slottsruin. Hur fint som helst! Och kan tro att det varit hur stort som heslt innan det brann ner! Supermysigt iaf :)



Igår följde vi med Kalle, Biggan och Johans yngsta systerdotters barn till glasriket i Kosta :) Hur mycket fint som helst! Men kändes väldigt riksabelt ett tag med två stycken små tjejer som det var ganska mycket liv i.... ;) Men det gick bra. Johan fyndade ett glas fat och jag ett par muggar i till min samling av Ulrica :)



Nu blir det lugn resten av kvällen.... Johans äldsta syster med familj kommer på besök ikväll och fikar lite. Imorrn hoppas vi på finare väder :)


Trevlig kväll :) Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0