Mardröm?

Inatt/imorse drömde jag en helt skum dröm... Jag vaknade av att jag var så fruktansvärt ledsen...

Jag drömde att jag och Johan hade bokat en resa till Sthlm, bara han och jag. Vi skulle bo på hotell och bara ha allmänt mysigt på tu man hand, typ rymma ifrån vardagen lite. Dagen innan vi skulle åka fick Johan ett samtal, jag visste inte alls vem det var, men han var sådär gullig i telefonen... Han sa till mig att han var tvungen att åka till sthlm själv för att han skulle bli PAPPA!! Jag fattade ingenting och började skälla ut honom om varför han inte sagt något tidigare osv, jag visste ju att han  vatt med X innan vi blev tillsammans...
Vi blev mega ovänner och han åkte.... Jag försökte ringa flera gånger men han vägra svara... Så då skicka jag ett sms att om han ville att vi skulle vara tillsammans så fick han svara mig!
Men det gjorde han inte..... så jag började packa mina saker....
Jag hade nästan blivit klar med all packning när han kom tillbaka. Han bad om ursäkt för att han inte svarat men sa att han ville tillbaka till X nu när han blivit pappa eftersom jag inte kunde ge honom det han ville ha. Han sa att han älskade mig men kunde inte fortsätta pga det.

Då vaknade jag..... Jag var så jäkla ledsen och tog ett tag innan man fattade att det var en dröm.... Usch säger jag!!!



Till nåt helt annat, igår jobbade jag på Santa Maria i Landskrona för första gången. Älskade det :) HAde superskoj och hoppas det blir lika roligt nästa gång! Enda trista var att jag och en annan skulle samåka med varann. Det var meningen att han skulle åka med mig, men när jag stod där o vänta på honom så kom han körandes och vile att jag skulle åka med honom istället, så då gjorde jag det (tyvärr). Han satt och babbla hela vägen om hur många fortkörningsböter han fått och hur många gånger han blivit av med körkortet :/ hhmmm.... Iaf vi kom fram helskinnade, men när vi skulle hem så hann vi inte ens av parkeringen förrän han fick soppatorsk.... SÅ det var bara till att ringa stackars Johan så han fick hämta mig... TACK ♥
Blev att vi åkte småvägarna hem så vi kikade in på Ekeby möbelaffär :) Massa fina saker man vill ha!

Idag e det jobb i Kommunen 13-21, imorrn e det dags för Finax :D Och sen fre,lör,sön kommunen igen :) Älskar  mina jobb :) Massa omväxling och för en gång skull så trivs jag som fan :) Lätt att jag hör hemma inom industriarbete :D


Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0