På jobb

Om 45 min slutar man :), natten har faktiskt gått ovanligt fort, kanske beror på att man suttit och pysslat hela tiden ;)

Blev iaf ett Alla Hjärtans-dag kort, ett mors-dag kort och ett kort där det står Camilla ♥ Johan lite snyggt, och en fin dikt till Johan på baksidan :) Får se om jag vågar ge honom det :P Han kanske tycker att jag är löjlig....

Jag är väldigt dålig på att berätta för honom hur mycket han betyder för mig, men är inte så bra på att skriva ner det heller.... Så hittade lite olika dikter på nätet och blandade ihopa lite. Kanske beskriver lite iaf :)
Jag tror att han vet att jag älskar honom :)

Han köpte sig en iphone igår :) Äntligen! haha nu slipper han vela mer ;)
och jag tillbringa dagen med att spela Sims3 innan det var läggdags en vända innan jobb ;)

Har massa planer inför framtiden och en del kommer troligtvis ske snart :)
Denna gången är det jag som ska sluta vela och bestämma mig :P Jag vet garanterat att jag vill :) Men måste bestämma mig för vad.... Men vi har ganska lika åsikt om det så tror det blir bestämt snart, sen ska det bara beställas...

Sen ska det sparas massa pengar.... Usch..... Spara pengar till  ****, till Elmia, till ADR-kort och lägga undan lite pengar inför sommaren :)

Saknar våren som fan! Nu börjar jag bli riktigt trött på den här snön.... Blev verkligen superglad när den kom, men nu saknar jag grönskan.... Får se när den dyker upp.....


Nu ska jag packa ihop mina saker så man kommer hem snabbt :) Ska nog tugga i mig nån chokladbit till oxå ;) GOTT!

Ciao!


Kommentarer
Lillan

Fick han kortet??



Kram

2010-02-14 17:23:54
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0