Trött!

Är så jäkla trött!!!
JObbade på Finax igår, och gissa vem som var där??!! Soppatorsk killen......... SUCK! Han var på mig konstant och flörta och försökte få mitt nummer och han skulle bjuda ut mig osv.... Occh han VET att jag har kille, dom träffades ju till och med i tisdes..... Förmannen såg hur påträngande han var, och vi prata lite om det i fika rummet. Haha jag fick till och med eskort till omklädningsrummet va vår käre förman och han kollade väldigt noga så killen verkligen hade åkt. Så sa han att han gillade inte honom alls så vi skulle slippa se honom där fler gånger haha, sicken kväll säger jag bara.....

Kom hem vid kvart i tolv inatt eller nåt sånt, berättade alla skandaler för älsklingen, sen blev väl klockan ett eller nåt innan man lagt sig helt till ro. Upp igen halv sju.... Började i kommunen halv åtta, så man är lagom trött!

Ska till mamma efter jobb, hon fyller 41 :) Så blir present till henne och lite kaffe :)
Ikväll blir det Let´s Dance med älsklingen, om man lyckas hålla sig vaken ;)

Jobb imorrn med i kommunen, 06,30-13, och även lördag 14-21. Förhoppningsvis är jag ledig på måndag.... Men ska ringa Activchefen idag och försöka boka in Santa Maria och Finax nästa vecka :) Hoppas på att där är så man kan fylla veckan....

Äntligen jobb som jag trivs superbra på :) Älskar mina jobb haha, alla tre ;)

Den 5 mars blir det utgång med kommunjobbbet, bara vårt team, tror det kommer bli skoj ssom sören :). Blir förfest hos mig med massa singstar och sånt, sen tar vi tåget in till stan och käkar och sen ska det dansas hela natten lång! Undrar om jag kan ha mina skor då.... Eller om det blir för jobbigt med snön kanske? Eller så tar jag mina stövlar :)

Ciao!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0