2 Januari 2010

Svårt att lära sig nytt år :)

Idag har vi varit i Ronneby på årets första ljudtävling :) (och min första ljudtävling...)
Aldrig varit på sånt innan, men tyckte att det var väldigt kul.
Följer gärna med fler gånger :D Fast nästa gång får Johan oxå tävla.......

När vi var påväg hem så svängde vi inom Ekohallen, men måste säga att jag blev väldigt besviken, trodde att där skulle va ännu mer... Men blev ett par torktrasor, tops, batterier och jordnötter...

På kvällen så ville jag och Linda supa till det lite... haha. Hade superkul. Spelade Buzz och drack. Senare på kvällen kom även Trucken :D Och då blev det ännu mer Buzz och även guitarr hero :D Skitkul!!!
Blev en del roliga bilder men tänker inte visa alla här ;)
Jag blev lite kalas men Linda och Johan blev mycket kalas haha ;)

Helt klart en rolig dag :D


Jag och Linda spelar DinoBuzz :D                         Pusspuss!



Trucken, Linda och Jag spelar :D               Älsklingen spelar guitar hero :)


Oj vad glada :D                                     Glada killar :D






Allt för denna gången :D Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0